Voorbereidingen - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lisa Veldman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lisa Veldman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Lisa Veldman

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 Januari 2017 | Nederland, Meppel

Bon nochi,

De meesten van jullie weten dat ik op 3 februari voor bijna zes maanden naar Curaçao ga om stage te lopen in de thuiszorg en het consultatiebureau. Nu hebben een aantal mensen aan mij gevraagd of ik ook ga schrijven over mijn ervaringen op het eiland. En dit ga ik dan ook doen!

Mijn voorbereidingen zijn zo goed als klaar. Mijn vliegticket is geboekt, ik heb een studio gehuurd en een auto. Verder zijn de benodigde papieren ook allemaal geregeld. Daarnaast probeer ik de taal te leren. Dit is nog wel lastig, maar zal wel goed komen op het eiland. Natuurlijk ben ik ook al druk met de voorbereiding omtrent mijn stage opdrachten en heb ik mij ingelezen in de organisatie waar ik stage zal gaan lopen (Het Wit Gele Kruis).

Mijn woonplaats is mooi centraal, zodat ik overal gemakkelijk naartoe kan reizen. Zoals ik al benoemde kom ik te wonen in een studio. Hier heb ik voor gekozen omdat ik graag een eigen badkamer en kookgedeelte wil hebben. Het dichtstbijzijnde strand ligt rond de 5 minuten en ik heb ook een supermarkt en restaurantjes in de buurt, wat altijd handig is.

Zodra ik op Curaçao ben aangekomen zal ik weer een nieuwe blog schrijven, ik heb er heel veel zin en hoop dat het een hele leerzame periode mag worden!

Tot de volgende keer,

Lisa

  • 11 Januari 2017 - 18:28

    Carien:

    Heel veel succes lieverd.

    Je weet het he ik kom langs. .

  • 11 Januari 2017 - 19:08

    Thessa:

    Ik wens je een hele leerzame periode! Maar vergeet ook niet te genieten ;-) Ik kijk uit naar je verhalen.

  • 11 Januari 2017 - 21:19

    Anjelique Zwikker:

    Heel veel plezier en suc6 lieve Lisa! Take care!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Op 3 februari vertrek ik voor bijna 6 maanden naar Curacao om stage te lopen in de thuiszorg en mee te kijken bij het consultatiebureau. Dit allemaal in het kader van de opleiding die ik volg tot HBO-verpleegkundige. Deze blog hou ik bij voor het thuisfront en natuurlijk ook voor andere geïnteresseerden.

Actief sinds 06 Dec. 2016
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 8459

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 26 Juli 2017

Curacao

Landen bezocht: