Curacao - Reisverslagen van Lisa Veldman - WaarBenJij.nu Curacao - Reisverslagen van Lisa Veldman - WaarBenJij.nu

Curacao

Stage lopen voor mijn opleiding HBO-Verpleegkunde in de thuiszorg en op het consultatiebureau.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2017

Ik laat weer eens wat van me horen!

29 Maart 2017

Alweer bijna twee maanden voorbij!

22 Februari 2017

Eerste indruk stage en vrije tijd

06 Februari 2017

Aankomst en de eerste dagen

11 Januari 2017

Voorbereidingen
Lisa

Op 3 februari vertrek ik voor bijna 6 maanden naar Curacao om stage te lopen in de thuiszorg en mee te kijken bij het consultatiebureau. Dit allemaal in het kader van de opleiding die ik volg tot HBO-verpleegkundige. Deze blog hou ik bij voor het thuisfront en natuurlijk ook voor andere geïnteresseerden.

Actief sinds 06 Dec. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8476

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 26 Juli 2017

Curacao

Landen bezocht: